Rejestracja podania o wydanie Elektronicznej Legitymacji Studenta/duplikatu Elektronicznej Legitymacji Studenta

Po kliknięciu Wypełnij podanie pojawi się nam pierwsze okno, w którym określamy powód dla którego składamy wniosek o wydanie duplikatu legitymacji.

Rys. 6 USOSweb wybór powodu wydania duplikatu legitymacji


W sytuacji, gdy żaden z przedstawionych powodów nie wystąpił, klikamy na inny powód (1). Po kliknięciu w ten przycisk pojawi się nam pole tekstowe (Rys. 7), które należy uzupełnić. Prosimy o NIE usuwanie predefiniowanego tekstu a jedynie o uzupełnienie go o powód.

Rys. 7 USOSweb - uzupełnianie powodu wydania duplikatu legitymacji


W przypadku, gdy wybraliśmy powód klikamy na przycisk dalej (2). Po kliknięciu w ten przycisk zostaniemy przeniesieni do formularza, w którym będziemy widzieć podsumowanie naszego wniosku (Rys. 8). Ekran ten pojawia się także automatycznie przy wypełnianiu wniosku o wydanie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej.

Rys. 8 USOSweb - podsumowanie wniosku o wydanie/ wydanie duplikatu legitymacji


Jeżeli chcemy aby potwierdzenie złożenia wniosku zostało wysłane na adres e-mail zaznaczamy opcje podkreśloną czerwonym kolorem (1). W przypadku chęci złożenia wniosku klikamy na przycisk „Zatwiedź” (2). Jeżeli chcemy wrócić do edycji podania klikamy na przycisk "wróć do edycji" (3). Po kliknięciu w przycisk Zatwierdź pojawi się komunikat jak na rys. 9.

Rys. 9 USOSweb - pouczenie o poświadczeniu nieprawdy


Aby wniosek został poprawnie zarejestrowany konieczne jest zatwierdzenie tego komunikatu klikając na przycisk "OK”.