PWSTE - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: 36 minut temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 9 dni temu
 
Ogłoszenie w sprawie organizacji kształcenia w roku akademickim 2021/2022
  W roku akademickim 2021/2022 kształcenie będzie prowadzone w formie kształcenia stacjonarnego z elementami kształcenia zdanego. Szczegóły określa Zarządzenie nr 65/2021 Rektora PWSTE w Jarosławiu z dnia 24 czerwca 2021 roku w sprawie organizacji kształcenia w roku akademickim 2021/2022.
Podczas zajęć odbywających się w trybie stacjonarnym należy przestrzegać Wytycznych w sprawie wymogów dla zapewnienia bezpieczeństwa studentów i pracowników uczestniczących w zajęciach dydaktycznych w czasie epidemii COVID-19 w Państwowej Wyższej Szkole Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu w roku akademickim 2021/2022.

Załączniki :

  1. Zarządzenie nr 65/2021 Rektora PWSTE w Jarosławiu z dnia 24 czerwca 2021 roku w sprawie organizacji kształcenia w roku akademickim 2021/2022
  2. Wytycznych w sprawie wymogów dla zapewnienia bezpieczeństwa studentów i pracowników uczestniczących w zajęciach dydaktycznych w czasie epidemii COVID-19 w Państwowej Wyższej Szkole Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu w roku akademickim 2021/2022.
  3. Załącznik nr 1 do Wytycznych w sprawie wymogów
 
 

OGŁOSZENIE

w sprawie w sprawie terminów składania wniosków o świadczenia dla studentów
na rok akademicki 2021/2022

 

Zgodnie z Zarządzeniem nr 68/2021 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu z dnia 12 lipca 2021 r. terminy składania wniosków o świadczenia dla studentów na rok akademicki 2021/2022 ustalone zostały następująco:

Dla studentów drugiego roku i wyższych lat studiów

Stypendium socjalne i stypendium dla osób niepełnosprawnych :

I Etap – elektroniczne wypełnienie wniosku za pośrednictwem formularzy dostępnych po zalogowaniu do systemu USOSweb:
Termin: od 14 lipca 2021 r. do 23 września 2021 r.

II Etap – złożenie wydrukowanego z systemu USOSweb i podpisanego przez studenta wniosku wraz z pełną dokumentacją potwierdzającą zawarte we wniosku informacje, w Dziale Obsługi Studentów (za pośrednictwem poczty lub przez złożenie dokumentów do skrzynki umieszczonej w budynku J2):
Termin: od 14 lipca 2021 r. do 30 września 2021 r.:

Stypendium Rektora :

I Etap – elektroniczne wypełnienie wniosku za pośrednictwem formularzy dostępnych po zalogowaniu do systemu USOSweb:
Termin: od 26 sierpnia 2021 r. do 30 września 2021 r.

II Etap – złożenie wydrukowanego z systemu USOSweb i podpisanego przez studenta wniosku wraz z pełną dokumentacją potwierdzającą zawarte we wniosku informacje, w Dziale Obsługi Studentów (za pośrednictwem poczty lub przez złożenie dokumentów do skrzynki umieszczonej w budynku J2):
Termin: od 26 sierpnia 2021 r. do 5 października 2021 r.

Dla studentów pierwszego roku (po uzyskaniu dostępu do systemu USOSweb):

Stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych i stypendium Rektora :

I Etap – elektroniczne wypełnienie wniosku za pośrednictwem formularzy dostępnych po zalogowaniu do systemu USOSweb :
Termin: od 30 sierpnia 2021 r. do 13 października 2021 r.

II Etap – złożenie wydrukowanego z systemu USOSweb i podpisanego przez studenta wniosku wraz z pełną dokumentacją potwierdzającą zawarte we wniosku informacje, w Dziale Obsługi Studentów (za pośrednictwem poczty lub przez złożenie dokumentów do skrzynki umieszczonej w budynku J2):
Termin: od 30 sierpnia 2021 r. do 20 października 2021 r.

Dla studentów pierwszego roku rozpoczynających studia od semestru letniego (po uzyskaniu dostępu do systemu USOSweb):

Stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych i stypendium Rektora :

I Etap – elektroniczne wypełnienie wniosku za pośrednictwem formularzy dostępnych po zalogowaniu do systemu USOSweb:
Termin: od 1 lutego 2022 r. do 20 marca 2022 r.

II Etap – złożenie wydrukowanego z systemu USOSweb i podpisanego przez studenta wniosku wraz z pełną dokumentacją potwierdzającą zawarte we wniosku informacje, w Dziale Obsługi Studentów
Termin: od 8 lutego 2022 r. do 25 marca 2022 r.

Dostęp do wniosków:
System USOSweb (po zalogowaniu do systemu) -> zakładka DLA WSZYSTKICH -> WNIOSKI

 

 

 

 

KOMUNIKAT
 

W związku z aktualną sytuacja epidemiologiczną, zgodnie z Zarządzeniem nr 43/2021 Rektora PWSTE w Jarosławiu z dnia 27.04.2021 r. wprowadzono na Uczelni obowiązek realizacji wszystkich zajęć w trybie zdalnym, z wyłączeniem kierunku pielęgniarstwo w terminie od 04.05.2021 r. do 14.06.2021 r. Szczegóły w zarządzeniu poniżej:

Zarządzenie nr 43/2021 Rektora z 27.04.2021 r.

 
 
KOMUNIKAT dotyczący programu „Legia Akademicka" – edycji 2021
 

Z napływających dotychczas informacji z Biura do spraw Programu „Zostań Żołnierzem Rzeczypospolitej" wynika, że Ministerstwo Obrony Narodowej w porozumieniu z Ministerstwem Edukacji i Nauki, zamierza kontynuować w bieżącym roku ochotniczy program szkolenia wojskowego studentów „Legia Akademicka".
Do udziału w programie może zgłosić się każda osoba spełniająca jednocześnie dwa warunki: posiada obywatelstwo polskie oraz jest studentem studiów I stopnia lub studiów II stopnia magisterskich.

W związku z powyższym pragniemy poinformować, że w PWSTE w Jarosławiu rozpoczęły się wstępne zapisy dla studentek i studentów, którzy są zainteresowani uczestnictwem w programie „Legia Akademicka". Zgłoszenia można przesyłać na adres poczty e-mail grzegorz.torbiczuk@pwste.edu.pl podając imię nazwisko, kierunek i rok studiów oraz kontakt telefoniczny.

 
 
Wytyczne prowadzenia zajęć w PWSTE
 

Prosimy o zapoznanie się wytycznymi do realizacji zajęć ze studentami.

 
 
Biblioteka PWSTE
 

Przypominamy wszystkim studentom i pracownikom uczelni, że od 1 października 2020 r.  Biblioteka PWSTE w Jarosławiu wznowiła swoją działalność i możliwe jest nie tylko wypożyczanie książek do domu, ale także korzystanie z obu czytelni z zachowaniem wszystkich dostępnych środków ochrony przed zakażeniem Covid-19. Aby dodatkowo podnieść bezpieczeństwo czytelników uruchomiliśmy automatyczną wrzutnię, która znajduje się przy wejściu do budynku i pozwala na zwrot książek również poza godzinami pracy Biblioteki. Osoby preferujące tryb zdalny zapraszamy do korzystania z naszych baz danych i zbiorów cyfrowych.

Wszystkie potrzebne informacje dostępne są na stronie internetowej Biblioteki https://e-biblioteka.pwste.edu.pl/

 
 
Odbywanie kwarantanny
 

Prosimy o zapoznanie się z zarządzeniem Rektora w w sprawie postępowania w przypadku odbywania przymusowej kwarantanny przez nauczycieli akademickich, inne osoby prowadzące zajęcia oraz studentów

 
 
    Aplikacja mobilna systemu USOS

Aplikacja Mobliny USOS dla telefonów wyposażonych w system Android jest dostępna do pobrania w Sklepie Google Play.  Link do pobrania aplikacji
Polityka prywatności Mobilny USOS
Instrukcja instalacji