PWSTE - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 3 godziny temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 6 godzin temu
 
Ogłoszenie
 

Biblioteka PWSTE w Jarosławiu
Drodzy Czytelnicy, aby przynajmniej częściowo umożliwić Wam dostęp do książek w okresie zamknięcia Biblioteki, informujemy, że cały czas działa czytelnia internetowa IBUK Libra.
Prośbę o kod dostępu proszę kierować pod adres: czytelnia@pwste.edu.pl
Więcej informacji na http://e-biblioteka.pwste.edu.pl/items/8f3d13e0-a77b-42c6-b49e-1074e10822b4/1//

 
 
Ogłoszenie
 

Powstała nowa platforma do wideokonferecji. Link do serwisu: https://bbb.pwste.edu.pl/b
Uwaga logujemy się do serwisu loginem i hasłem z USOSweb-a. Login to s+numer albumu !!! Nie używamy numeru PESEL i adresu e-mail.
Pełna instrukcja dla studentów: pobierz
Pełna instrukcja dla wykładowców (moderatorów): pobierz

 

 

 
Ogłoszenie
 

W związku z zagrożeniem koronawirusem w dniach od 26.03.2020 r. do 10.04.2020 r.Centrum Obsługi Studentów będzie nieczynne. Wszelkie sprawy studenckie załatwiać prosimy drogą elektroniczną, pocztą, telefonicznie. Nr telefonu 16 624 46 46 e-mail cos@pwste.edu.pl

 
 
Informacja dotycząca platformy e-lerningu
 

Aby zalogować się do systemu elerningu trzeba używać jako loginy s+numer_albumu a hasło takie samo jak do systemu USOSweb. Nie można używać jako loginu adresu email i numeru pesel.
Link do platformy: https://elearning.pwste.edu.pl/moodle/login/index.php

 
 
Ogłoszenie
 

Informujemy, że elektroniczne legitymacje studenckie, których ważność została potwierdzona w I semestrze roku akademickiego 2019/2020 zachowują ważność do 31.05.2020 r. bez potwierdzania ich ważności w Centrum Obsługi Studentów.

 
 
Ogłoszenie
 

Uczelniana Komisja do spraw Zapewnienia i Oceny Jakości Kształcenia prowadzi badania ankietowe w celu poznania opinii studentów na temat organizacji praktyk zawodowych odbywanych w zakładzie pracy - w semestrze zimowym - rok akademicki 2019/2020. Ankieta jest anonimowa. Uprzejmie prosimy o udzielenie odpowiedzi na pytania ankietowe i dokonanie rzetelnej oceny. Zebrany materiał będzie wykorzystany w doskonaleniu jakości kształcenia na Uczelni.
Ankieta będzie dostępna od 2020-03-09 do 2020-03-22.
Kliknij w ten link, aby przejść do ankiety:

  1. Pedagogika I stopnia III rok https://ankieter.pwste.edu.pl/surveys/64/
  2. Pedagogika II stopnia II rok specjalność PWiEPzEW https://ankieter.pwste.edu.pl/surveys/65/
  3. Pedagogika II stopnia I rok https://ankieter.pwste.edu.pl/surveys/66/
  4. Pedagogika II stopnia II rok specjalność POWzRiPS https://ankieter.pwste.edu.pl/surveys/67/
  5. Filologia II rok https://ankieter.pwste.edu.pl/surveys/68/
  6. Filologia III rok https://ankieter.pwste.edu.pl/surveys/69/
  7. Zarządzanie I stopnia III rok https://ankieter.pwste.edu.pl/surveys/70/
  8. Finanse i rachunkowość III rok https://ankieter.pwste.edu.pl/surveys/71/
  9. Bezpieczeństwo wewnętrzne III rokhttps://ankieter.pwste.edu.pl/surveys/72/
Dział Kształcenia

 

 
 
Wykaz dokumentów potwierdzających sytuację materialną studenta i rodziny studenta
 

Przed zarejestrowaniem oświadczenia o dochodach w systemie USOSweb należy zgromadzić wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające dochody rodziny oraz jej skład. Dokumenty te potrzebne będą do wprowadzenia danych w oświadczeniu o dochodach.

Wykaz dokumentów : pobierz

 
 
Ogłoszenie
 

Informujemy, że elektroniczne legitymacje studenckie będą przedłużane od dnia 17.03.2020 r. do 31.03.2020 r. w godzinach przyjmowania stron w Centrum Obsługi Studentów w pok. nr 5 Istnieje możliwość zbiorowego przedłużania ważności legitymacji studenckich. Warunkiem skorzystania z takiej formy jest wyrażenie zgody przez Starostę grupy i studentów na zebranie i dostarczenie legitymacji celem ich podbicia. Studenci mają również możliwość osobistego podbicia legitymacji. W tym celu muszą zgłosić się do Centrum Obsługi Studentów (pok. nr 5) w wyznaczonym terminie.

 
 
Ogłoszenie
 

elektroniczne legitymacje studenckie oraz ich duplikaty będą  wydawane po  wgraniu aktualnego zdjęcia do systemu USOSweb, po akceptacji zdjęcia należy w systemie wypęłnić wniosek oraz uiścić opłatę  na indywidualne konto studenckie. Aby sprawdzić imdywidualne konto bankowe należy kliknąc w sekcje DLA STUDENTÓW → Płatności ( model FK) → Konto bankowe uczelni.

Instrukcja

 
 
    Aplikacja mobilna systemu USOS

Aplikacja Mobliny USOS na system Android jest dostępna do pobrania w Sklepie Google Play.  Link do pobrania aplikacji
Polityka prywatności Mobilny USOS
Instrukcja instalacji