Po poprawnym zalogowaniu do systemu znajdujemy się na stronie głównej. Aby odnaleźć podanie o wydanie/ wydanie duplikatu legitymacji przechodzimy do zakładki „DLA STUDENTÓW”. Zakładka ta zaznaczona jest na czerwono na poniższym ekranie
Kolejnym krokiem jest kliknięcie w załącznik "Podania" (1).
Po kliknięciu w odnośnik podania zostaniemy przekierowani na listę podań złożonych przez nas (Rys. 4).
Po kliknięciu w odnośnik "Złóż nowe podanie" zostaniemy przekierowani na listę podań które możemy złożyć.
Po załadowaniu strony wyszukujemy kolumnę o nazwie „Typ podania” (1), następnie wyszukujemy podanie dotyczące Elektronicznej legitymacji Studenckiej.
W przypadku składania podania o wydanie duplikatu legitymacji wybieramy Wniosek o wydanie duplikatu Elektronicznej Legitymacji Studenckiej. Po kliknięciu zacznij wypełniać pojawi się nam okno jak na rys. 6. W przypadku wybrania wniosku o wydanie legitymacji wybieramy Wniosek o wydanie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i klikamy zacznij wypełniać. Po kliknięciu zostaniemy przeniesieni do okna jak na Rys. 8.