Gdy rejestracja rozpoczeła się prawidłowo, wtedy powinien pojawić się formularz, w którym student podaje informacje dotyczące podejmowanych studiów na uczelniach w Polsce i zagranią (Rys. 5). W przypadku gdy student podejmował studia musi umieścić te informacje w systemie klikając na przycisk "dodaj" (1). Jeżeli student nie podejmował żadnych studiów może pominąć ten krok i zaznaczyć, że podane dane zgadzają się ze stanem faktycznym (2). Po potwierdzeniu tych danych klikamy na przycisk "DALEJ" (3).
W sytuacji, gdy użytkownik podejmowania już jakieś studia musi uwzględnić w tym oknie te informacje, klikając na przycisk "dodaj” (Rys.6).
Następnie student wprowadza nazwę uczelni na których student podejmował studia (1), wybiera uczelnię (2). Po tym wprowadza nazwę kierunku (3), stopień (4), status studiów (5) oraz okres trwania tych studiów (6). Po wproawdzeniu tych danych oświadczamy, że podane przez nas dane są zgodne ze stanem faktycznym (7) i klikamy na przycisk "dalej" (8).