Załączanie dokumentów w formie pdf

Po wprowadzeniu powodu, dla którego ubiegamy się o zapomogę możemy załaczyć pdf-y (pliki o rozszerzeniu *.pdf) które mogą być przeglądane przez koordynatora, który będzie oceniał wniosek o zapomogę.

Rys. 14 USOSweb – dodawanie załączników potwierdzających zdarzenie podane jako powód zapomogi.

W formularzu wybieramy powód dla którego ubiegamy się o zapomoge (1). Następnie wprowadzamy opis załączonego pliku o rozszerzeniu pdf (2) i klikamy w przycisk załącz plik (3). Po załączeniu plików możemy dodać kolejny plik pdf (4). W przypadku, chęci usunięcia dokumentu klikamy na przycisk z czerwoną strzałką (5). Po dodaniu wszystkich plików możemy kliknąć na przycisk "DALEJ" (6).

WAŻNE!!!!

Załączone plik będą weryfikowane przez koordynatora oraz komisję zajmującą się wnioskiem. Krok ten można też pominąć ale pojawi się ostrzeżenie.